تدوین نرم افزار سیستم مدیریت نت

پس از تدوین و بروز آوری نرم افزار نت (نگهداری و تعمیرات) PMMD ، بصورت کنونی آن. جهت مرتفع نمودن نیازهای صنایع متوسط به بالا، گروه آذرخش به فکر تهیه نرم افزاری با قابلیتها بیشتری افتاد. لیکن همزمانی آن با بهبود نرم افزار PMMD و نیز بارگذاری سایت نت بهره ور جامع کنونی در پهنه وب، تهیه این نرم افزار را به تعویق انداخت.

در این دوره زمانی، با جمع آوری نیازهای نرم افزار و بالا رفتن دانش با توجه به شناخت نیاز های نرم افزار نت (نگهداری و تعمیرات) ، سعی در بالا بردن کیفیت نرم افزار در حال تدوین گردیده است.

در این نرم افزار سعی شده است با وارد کردن اطلاعات طبق نیازهای شناسایی شده، از تجربیات نرم افزار های مشابه خارجی نیز استفاده گردد. تا از فاز صفر (برنامه ریزی ) تا اجرای سیستم نت و در نهایت گزارش گیری و تحلیل داده های ثبت شده، توسط خود نرم افزار اجرا گردد.

و یا بطور مثال با توجه به وضعیت ماشین در دوره گذشته و مشابه سال گذشته، در خصوص فعالیتهای نت پیشگیرانه دوره جاری دستگاه، چک لیست صادر و تحویل گردد.

لیست ملزومات هر دستگاه طبق داده های وارد شده استخراج شود. نفر/ساعتهای خرابی ها مقایسه گردد و …

که البته همه دوستان و همکاران فعال در زمینه نگهداری و تعمیرات با این توانمندی ها، بنابه نیاز شرکت خود، امکان دسترسی خواهند داشت.

بزرگترین قابلیت این نرم افزار امکان هم گام نمودن آن با نیاز هر واحد تولیدی می باشد. با این توضیح که فرایند و سیستم نت انتخابی هر مجموعه نوع فیلدها و رکوردها را مشخص خواهد نمود. و هر مجموعه ای با ذکر نیازهای خود نرم افزار مورد نظر خود را تحویل خواهد گرفت.

و…

این نرم افزار با نام تجاری M.N.M.S (Maintenance management system) در حال تدوین می باشد. و بزودی از طریق سایت عرضه خواهد گردید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید:

Solve : *
21 − 13 =