پیاده سازی سیستم مدیریت نت

پیاده سازی سیستم مدیریت نت و استقرار آن در کارخانجات از الزامات اخذ گواهینامه ISO میباشد. لیکن در شرایط کنونی جامعه و بالا رفتن برابری قیمت ارز بخصوص دلار در مقابل ریال این موضوع نیاز هر شرکتی می باشد.

مجموعه آذرخش فعالیت کاری خود را از سال ۸۷ و رینگ خودرو پارس شروع کرد. و در این مجموعه با همراهی مدیریت واحد نت و پشتیبانی دانش فنی ایشان، کارخود را جهت پیاده سازی سیستم مدیریت نت  آغازنمود. برای اولین تجربه، همراهی و حضور در تیم استقرار سیستم نت، آغاز فعالیت تیم آذرخش، برای سایر پروژه ها بود.

روش اجرایی نگهداری و تعمیرات

روش اجرایی نگهداری و تعمیرات

در ادامه، روند پیاده سازی سیستم نت در کارخانه تولید روان سازها در بوئین زهرا، به همراه تیم آذرخش صورت پذیرفت.

و در آخر با حضور بنده در کارخانجات قند قزوین تلاش برای بروز رسانی داکیومنتهای این مجموعه ادامه یافت. و داکیومنتهای سیستم نت تا حد امکان بروز رسانی و بازنویسی گردید.

دستورالعمل اتوماسیون نت

دستورالعمل اتوماسیون نت

سیستم نت و تجربه اجرای آن در کارخانجات

اجرای سیستم نت در سه مورد اخیر که بصورت موردی به آنها در بالا اشاره گردید. از این جهت دارای اهمیت می باشد که روند تولید را در هرکدام بررسی نماییم.

در مورد اول خط تولید بصورت گروهی بود. یعنی تعدادی ماشین در هرگروه وجود داشته و در صورت توقف خط برای آن دسته تهدید می باشد. و سایر دسته ها و ماشین آلات به فعالیت خود ادامه خوهند داد.

در مورد دوم یک شرکت با ماشین آلات کاملاً مجزا بوده و امکان توقف یک ماشین بدون توقف سایر خطوط وجود دارد. چرا که همواره امکان دپو کردن محصول پشت هر ماشین وجود دارد.

و در مورد آخر نیز توقف یک ماشین باعث توقف سایر ماشین آلات، و به احتمال زیاد خرابی محصول خواهد شد. چرا که خط کاملاً پیوسته بوده و محصول هر ماشین نیاز ماشین بعدی می باشد.

در این سه شرایط پیاده سازی سیستم مدیریت نت و برنامه برای نت شرایط خاص خود را خواهد داشت. که گروه آذرخش به این مهم دست یافته است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید:

Solve : *
22 − 10 =